مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-11اجتماعي

هدف گذاری تحویل 200 کلاس درس در زنجان تا پایان سال جاری


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سعی و تلاشمان بر این است که با همت و همدلی همه دست اندرکاران، 200 کلاس درس را تا پایان سال تحویل دهیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سعی و تلاشمان بر این است که با همت و همدلی همه دست اندرکاران، 200 کلاس درس را تا پایان سال تحویل دهیم.

حمیدرضا اسلامی ظهر امروز (20 شهریورماه) در آیین افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه پسرانه مسعود سعد و دخترانه ساجدات روستای الگزیر شهرستان ابهر با بیان اینکه این آموزشگاه جایگزین و باز احداث شده آموزشگاه تخریبی قبلی است، اظهار کرد: علاوه بر این پروژه، 3 پروژه دیگر نیز در سطح شهرستان ابهر تا مهرماه 1402 افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی بر این است تا پروژه های نیمه تمامی که در حال انجام است در اسرع وقت و با کیفیت و کمیت بالا بتوانیم تحویل دانش آموزان دهیم، عنوان کرد: امیدواریم دانش آموزانی که در این مدارس و کلاس ها تحصیل می کنند آینده سازانی پر توان و نیرومند برای جمهوری اسلامی ایران باشند و بتوانند پرچم اسلام و ایران را بر قله های افتخار به اهتزار در آورند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با توضیح اینکه سال گذشته 100 کلاس درس را تحویل اداره کل آموزش وپرورش استان داده ایم، افزود: در نیمه اول امسال نیز 114 کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری تحویل 200 کلاس درس در زنجان تا پایان سال جاری

هدف گذاری تحویل 200 کلاس درس در زنجان تا پایان سال جاری